ZAPISY DO NOWYCH GRUP W PLANIE ZAJĘĆ – joga powięziowa, gimnastyka dla seniora, joga dla kobiet w ciąży, automasaż powięziowy, poranny pilates

Szukasz miejsca, które dopasuje się do Ciebie? Centrum Joga i Pilates oferuje zajęcia poranne, popołudniowe i wieczorne, co czyni je elastycznym dla osób pracujących, uczących się lub chcących dobrze zaplanować swój dzień. Oprócz tego znajdziesz tutaj różne rodzaje jogi – od dynamicznej, regeneracyjnej, klasycznej po intuicyjną i relaksacyjną. Nie zapominając o pilatesie oferujemy zajęcia skierowane na płynne przejścia (pilates flow) oraz kręgosłup. Dodatkowo, aby rozbić napięcia w ciele zapraszamy na automasaż powięziowy z elementami bodyART, który łączy w sobie siłę oraz relaks.

NOWOŚCI

Poranne zajęcia jogi gr. ogólnej o godzinie 8:00 w poniedziałki – dla rannych ptaszków lubiących aktywnie rozpocząć dzień

Joga powięziowa – we wtorki o godzinie 20:30 (grupa ruszyła, zapisy przez system Fitssey)

Gimnastyka dla seniorów –  czwartki o godzinie 11:30 (grupa ruszyła, zapisy przez system Fitssey) – zajęcia uelastyczniające ciało, uruchamiające stawy, uspokajające oddech

Joga dla kobiet w ciąży – w środy o godzinie 11:15 (grupa rusza od 12 października), zapisy przez system Fitssey)

Pilatesw piątki o godzinie 8:15

Automasaż powięziowy z elementami bodyARTu – w piątki o godzinie 15:45 – połączenie treningu i relaksu, rozluźnienie ciała

Niedzielne zajęcia o godzinie 8:30 – naprzemiennie joga, pilates, automasaż lub medytacja

 

*Zajęcia rozpoczną się dopiero, gdy zbierze się wystarczająca liczba zainteresowanych osób. Będziemy na bieżąco informować o wszelkich zmianach w planie.

Zobaczysz nasz cały plan zajęć tutaj:

https://jogapilates.pl/plan-zajec/

ZAPISY:

centrum@jogapilates.pl
sms/tel: 507 154 782
lub osobiście w Centrum

OPISY ZAJĘĆ

Joga powięziowa– to praktyka ciała i umysłu zorientowana na pracę z powięzią. Ta świadoma praca z ciałem ma charakter samorozwojowy, kierujący się w stronę zintegrowania człowieka na poziomie struktury ciała (zbalansowana sylwetka) i umysłu (umiejętność, potencjał do pełnego odczuwania i obecności w ciele, i w otaczającym świecie).

Zamiast pchać, ściskać, rozciągać – uczymy się wydłużać. Efektywność pracy mięśni uzyskujemy dzięki działaniu w zgodzie z grawitacją i oddechem.

Wtorki, g.20:30-21:45

 

bodyART– holistyczny trening terapeutyczny koncentrujący się na odczuwaniu własnego ciała. Człowiek oraz ciało to najważniejsze aspekty całej koncepcji bodyART. Jest to system ćwiczeń doskonały dla współczesnego, zabieganego i zapracowanego człowieka.

Podstawą bodyART jest połączenie treningu i relaksu, oraz wykorzystanie funkcji poszczególnych mięśni i organów ludzkiego ciała. Ta metoda treningu połączona z relaksacją zbudowana jest na podstawie filozofii Ying i Yang,  a także idei pięciu żywiołów. Podczas ćwiczeń oznacza to połączenie przeciwieństw tj. wdech-wydech, siła-relaks oraz zwrócenie uwagi na rzeczy związane z przepływem energii, mając na celu doprowadzenie ciała i umysłu do spójności i harmonii. Niezwykle ważnym elementem w bodyART jest oddychanie. Z prawidłowym oddychaniem łączą się napięcia i rozluźnienia mięśni. Efektem ćwiczeń jest nie tylko smuklejsza i zgrabniejsza sylwetka, ale i wewnętrzny spokój i relaks.

Automasaż powięziowy – co kryje się pod tą nazwą? Samo dobro. Przede wszystkim praca własna ukierunkowana na rozluźnienie ciała poprzez zainicjowanie uwalniania napięć różnego rodzaju. Kumulacja negatywnych napięć spina naszą powięź, co przekłada się na dolegliwości bólowe i ograniczenie zakresu ruchomości w stawach, sztywność, a w konsekwencji zwiększenie ryzyka wystąpienia kontuzji.

Trening w tej formie ma charakter rozciągająco-rozluźniający i wykonywany jest za pomocą rollera/piłeczek. Twoja systematyczna praktyka automasażu zaowocuje zwiększeniem elastyczności mięśni i powięzi, poprawą gibkości i wydajności, ograniczeniem ryzyka wystąpienia urazów, uwolnieniem napięć i toksyn z ciała oraz zwiększeniem przepływu energii, lekkością i swobodą ruchu.

Automasaż z elementami bodyARTuPiątki, g. 15:45-17:00

Pilatesto trening całego ciała. Jego celem jest wzmocnienie mięśni bez ich nadmiernego rozbudowania, odciążenie kręgosłupa, poprawa postawy, uelastycznienie ciała, obniżenie poziomu stresu oraz ogólna poprawa zdrowia.

Piątki, g. 8:15-9:30

Gimnastyka dla seniorów – ćwiczenia wykonywane podczas tych zajęć są dostosowane do sprawności osób w średnim i starszym wieku: wzmacniają mięśnie brzucha, poprawiają kondycję kręgosłupa, pobudzają do pracy mięśnie odpowiedzialne na nietrzymanie moczu, obniżenie narządów rodnych, bóle kręgosłupa, bioder, rozciągają przykurczone mięśnie i wzmacniają osłabione i zwiększają ruchomość stawów.

Czwartki, g. 11:30-12:45

 

Joga dla kobiet w ciąży – zajęcia jogi, na których doświadczycie specjalnie dostosowanego programu asan składającego się z pozycji, które łagodzą bóle kręgosłupa, wzmacniają układ nerwowy i regenerują organizm.

Podczas zajęć uczymy się świadomego oddechu, który pozwala przygotować się do porodu.

Środy, g. 11:15-12:30