NOWE ZAJĘCIA JOGI I PILATESU w Centrum Joga i Pilates!

IMG_5777_mr1631012174733

Szukasz miejsca, które dopasuje się do Ciebie? Centrum Joga i Pilates oferuje zajęcia poranne, popołudniowe i wieczorne co czyni je elastycznym dla osób pracujących, uczących się lub chcących dobrze zaplanować swój dzień. Oprócz tego znajdziesz tutaj różne rodzaje jogi- od dynamicznej, regeneracyjnej, klasycznej po intuicyjną i relaksacyjną. Nie zapominając o pilatesie oferujemy zajęcia skierowane na płynne przejścia (pilates flow) oraz kręgosłup. Dodatkowo, aby rozbić napięcia w ciele zapraszamy na automasaż powięziowy z elementami stretchingu oraz na bodyART, który łączy w sobie siłę oraz relaks.

NOWOŚCI

Nowe odmiany jogi: Powięziowa, Sivananda, Ashtanga, Intuicyjna- regeneracja, relaks i dynamika

Poranne zajęcia o godzinie 7:30 we wtorki i w czwartki (Sivananda, Joga Intuicyjna)-dla rannych ptaszków lubiących aktywnie rozpocząć dzień

Niedzielne zajęcia o godzinie 8:30-naprzemiennie joga lub pilates

Zajęcia 65+ w środy o godzinie 11:15-zajęcia uelastyczniające ciało, uruchamiające stawy,uspokajające oddech

Pilates flow w poniedziałki o godzinie 9:30 i w czwartki o godzinie 17:30-płynna koordynacja skupiona na centrum ciała.

 

 Plan zajęć

OPISY ZAJĘĆ

Joga powięziowa– to praktyka ciała i umysłu zorientowana na pracę z powięzią. Ta świadoma praca z ciałem ma charakter samorozwojowy, kierujący się w stronę zintegrowania człowieka na poziomie struktury ciała (zbalansowana sylwetka) i umysłu (umiejętność, potencjał do pełnego odczuwania i obecności w ciele, i w otaczającym świecie).

Zamiast pchać, ściskać, rozciągać, uczymy się wydłużać. Efektywność pracy mięśni uzyskujemy dzięki działaniu w zgodzie z grawitacją i oddechem.

Wtorki, g.20:30

Joga Intuicyjna-podczas zajęć poszukasz bliskości ze swoim ciałem poprzez asany, ruch intuicyjny i ćwiczenia rozbudzające świadomość ciała. Na koniec Edyta uraczy Cię m.in. dźwiękiem mis i bębna szamańskiego. Posłuchasz też uzdrawiających pieśni.

Praca z ciałem jest bardzo ważna nie tylko dlatego że je wzmacnia, kształtuje i prowadzi do lepszego samopoczucia. Praca z ciałem również polepsza kontakt z samym sobą a co za tym idzie i ze światem dookoła nas. Łączy nas z naszym sercem i duszą.

Czwartki, g.7:30

Joga Kundalini– to znacznie więcej niż ćwiczenia, jest to praktyka głęboko oczyszczająca, transformująca i wzmacniająca. Zawiera wszystkie kluczowe elementy jogi. Doświadczysz ćwiczeń, relaksu, medytacji, z zastosowaniem technik oddechowych, mudr i mantr.

Poprzez systematyczną praktykę: uelastycznisz ciało, poprawisz formę i stan zdrowia, zmniejszysz napięcia w ciele i zwiększysz odporność na stres, uspokoisz myśli, emocje i poprawisz koncentrację, zyskasz świadomość swojego ciała. Praktyka ta pomaga również porzucić stare wzorce, które blokują Cię przed życiem w tu i teraz oraz osiągnięciem pełni Twoich możliwości.

Poniedziałki, g.20:30 i Wtorki g.9:00

Joga Sivananda-zajęcia odbywają się w serii idealnie dobranych asan przeplatanych relaksem. Wykonywanie ich w ustalonej kolejności powoduje pobudzenie i stabilizację gruczołów dokrewnych, poprawia krążenie, masuje organy wewnętrzne, a także rozciąga mięśnie wzdłuż kręgosłupa.

Regularna praktyka tej odmiany jogi wpływa korzystnie na ciało i umysł, uczy cierpliwości i wytrwałości, a także rozwija koncentrację. Pozwala poznać możliwości swojego ciała i jego granice po to, by usunąć blokady powstałe przez zmęczenie i stres skumulowany w organizmie.

Wtorki, g.7:30

Joga AshtangaAshtanga Vinyasa Yoga jest dynamicznym i stałym układem pozycji- koncentracja na oddechu (oddechu ujjayi), ruchu ciała (vinyasa), punktach skupienia wzroku (drishti) i bandach (wewnętrzne zaciski). Ashtangę charakteryzuje dynamika w płynności przejść.

Ashtanga uczy akceptacji własnych ograniczeń i ich stopniowego przekraczania. Poprzez indywidualne tempo praktyki, uczy wyrozumiałości dla samego siebie. Poprzez kontrolowany oddech i poruszenia umysłu dodajemy sobie energii,ułatwiamy koncentrację.

Czwartki, g.19:00

bodyART– holistyczny trening terapeutyczny koncentrujący się na odczuwaniu własnego ciała. Człowiek oraz ciało to najważniejsze aspekty całej koncepcji bodyART. Jest to system ćwiczeń doskonały dla współczesnego, zabieganego i zapracowanego człowieka.

Podstawą bodyART jest połączenie treningu i relaksu, oraz wykorzystanie funkcji poszczególnych mięśni i organów ludzkiego ciała. Ta metoda treningu połączona z relaksacją zbudowana jest na podstawie filozofii Ying i Yang,  a także idei pięciu żywiołów. Podczas ćwiczeń oznacza to połączenie przeciwieństw tj. wdech-wydech, siła-relaks oraz zwrócenie uwagi na rzeczy związane z przepływem energii, mając na celu doprowadzenie ciała i umysłu do spójności i harmonii. Niezwykle ważnym elementem w bodyART jest oddychanie. Z prawidłowym oddychaniem łączą się napięcia i rozluźnienia mięśni. Efektem ćwiczeń jest nie tylko smuklejsza i zgrabniejsza sylwetka, ale i wewnętrzny spokój i relaks.

Środy, g.8:15

Automasaż powięziowy– co kryje się pod tą nazwą? Samo dobro. Przede wszystkim praca własna ukierunkowana na rozluźnienie ciała poprzez zaiinicjowanie uwalniania napięć różnego rodzaju. Kumulacja neagtywnych napięć spina naszą powięź co przekłada się na dolegliwości bólowe i ograniczenie zakresu ruchomości w stawach, sztywność a w konsekwencji zwiększenie ryzyka wystąpienia kontuzji.

Trening w tej formie ma charakter rozciągająco-rozluźniający i wykonywany jest za pomocą rollera/piłeczek. Twoja systematyczna praktyka automasażu zaowocuje zwiększeniem elastyczności mięśni i powięzi, poprawą gibkości i wydajności, ograniczeniem ryzyka wystąpienia urazów, uwolnieniem napięć i toksyn z ciała oraz zwiększeniem przepływu energii, lekkością i swobodą ruchu.

Piątki, g.8:15

Zajęcia 65+-ćwiczenia wykonywane podczas tych zajęć są dostosowane do sprawności osób w średnim i starszym wieku: wzmacniają mięśnie brzucha, poprawiają kondycję kręgosłupa, pobudzają do pracy mięśnie odpowiedzialne na nietrzymanie moczu, obniżenie narządów rodnych, bóle kręgosłupa, bioder, rozciągają przykurczone mięśnie i wzmacniają osłabione i zwiększają ruchomość stawów.

Środy, g.11:15

Joga dla kobiet w ciąży– zajęcia jogi, na których doświadczycie specjalnie dostosowanego programu asan składającego się z pozycji, które łagodzą bóle kręgosłupa, wzmacniają układ nerwowy i regenerują organizm.

Podczas zajęć uczymy się świadomego oddechu, który pozwala przygotować się do porodu, a także relaksujemy się przy dźwiękach instrumentów i śpiewie prowadzącej.

Wtorki, g.10:45

LINKI DO ZAPISÓW

Link do Fitssey, gdy nie masz jeszcze konta: https://app.fitssey.com/cjip/frontoffice/signup

Link do Fitssey, gdy masz konto i chcesz się zapisać na zajęcia: https://app.fitssey.com/cjip/frontoffice/login