NOWE ZAJĘCIA W PLANIE

*Zajęcia rozpoczną się dopiero, gdy zbierze się określona liczba osób. Zapisanym osobom wyślemy SMS-a z informacją kiedy zajęcia ruszają (najpóźniej dzień przed zajęciami).

nowe zajęcia (4)

 

JOGA VINYASA

Vinyasa to moment kiedy ruch i oddech staje się jednością. Podczas tych zajęć skupimy się na integracji ciała, umysłu i oddechu. Dzięki płynnym, świadomym i okrągłym ruchom usprawniamy ciało, pobudzamy i umożliwiamy przepływ energii, zwiększając komfort życia codziennego.

Zajęcia przeznaczone dla każdego niezależnie od stopnia zaawansowania.

Środy, g. 16:00-17:15

PROWADZĄCA

123499187_482367166006283_8520585538994564070_nPaulina Filipowicz – nauczycielka vinyasa jogi, miłośniczka natury, psychologii i świadomego życia, zawodowo konsultantka do spraw finansów i inwestycji. Podczas praktyki skupia się na oddechu, dba o to, żeby żaden ruch nie był przypadkowy oraz dostosowuje pozycje do każdego ciała, tak aby dawały jak najwięcej korzyści. Koncentruje się jednocześnie na wzmacnianiu i rozluźnianiu mięśni oraz poprawie mobilności stawów. Prywatnie posiadaczka sztywnego ciała, które codziennie jest w innej formie, dlatego każde wejście na matę jest dla niej piękną wycieczką w nieznane. Regularnie doskonali swoją praktykę i szuka inspiracji na warsztatach i zajęciach prowadzonych przez innych nauczycieli, między innymi Magdalenę Janik, Olgę Guz, Sarę Ticha i Tomáša Strnad, czy Cat Meffan. Dąży do tego, żeby podczas zajęć jogi każdy znalazł coś dla siebie i wyszedł z nich z uśmiechem na twarzy.

JOGA KUNDALINI

Joga świadomej przytomności i doświadczania.

Joga Kundalini to znacznie więcej niż ćwiczenia.

Jest to praktyka głęboko transformująca, oczyszczająca i wzmacniająca.

Zawiera wszystkie elementy jogi:

  • Zestawy asan (krije)
  • Relaks
  • Medytacje – z zastosowaniem technik oddechowych, mantr i mudr.

Poprzez systematyczną praktykę:

  • Uelastycznisz ciało
  • Poprawisz formę i stan zdrowia
  • Zmniejszysz napięcia w ciele i zwiększysz odporność na stres
  • Uspokoisz myśli, emocje i poprawisz koncentrację
  • Zyskasz świadomość swojego ciała

Praktyka ta pomaga również porzucić stare wzorce, które blokują Cię przed życiem w tu i teraz oraz osiągnięciem pełni Twoich możliwości.

Zajęcia dostosowuję do grupy, więc nie jest ważne jakie masz doświadczenie w jodze, ile masz lat, czy w jakiej jesteś kondycji.

Ważne jest Twoje zaangażowanie podczas zajęć oraz systematyczność.

W miarę regularnej praktyki odczujesz efekty.

Wtorki, g. 9:30-10:45

PROWADZĄCA

1JA JESTEM…

Radosną duszą…

Doświadczam.

Odczuwam.

I żyję, najlepiej jak potrafię.

Ja jestem Tobą, Ty jesteś mną …

 

Aneta Paluszkiewicz-  zawodowo menadżerka, z duszą jogina, nauczycielką Jogi Kundalini, instruktorką terapii przez sztukę, instruktorką pilates core, wolontariuszką w hospicjach, pasjonatką podróży, miłośniczką fotografii, kolekcjonerką dobrych chwil oraz drobnych radości, celebrującą życie takim, jakim jest.

Przez ponad 23 lata pracowałam w korporacjach, z czego ok.18 lat na stanowiskach menadżerskich. Byłam dyrektorem w centrach obsługi klientów, audytorem i pełnomocnikiem zarządów ds. jakości. W 2018 roku zostałam menadżerką centrum rozwojowego w Gdańsku. Jednocześnie prowadzę własną działalność, regularne zajęcia jogi i warsztaty arteterapii.

Pracując w korporacjach byłam sobą, zachowując spokój i dystans.

To duży komfort i wybór, a pomogła mi w tym między innymi regularna praktyka jogi.

Od kilku lat praktykuję Jogę Kundalini.

W 2015 roku Ukończyłam kurs nauczycielski, następnie kurs dla instruktorów jogi dla Kobiet w ciąży. Joga Kundalini to znacznie więcej niż ćwiczenia, jest to praktyka głęboko oczyszczająca, transformująca i wzmacniająca. Kurs był dla mnie najcenniejszą inwestycją we własny rozwój, a joga przynosi efekty w moim codziennym życiu.

Prowadzę zajęcia, gdyż chcę się z Wami podzielić tą piękną i skuteczną praktyką doświadczania i świadomej przytomności, którą Wam z całego serca polecam i dzięki której przez cały czas się uczę i rozwijam.

Zapraszam na regularne zajęcia i  warsztaty.

Do zobaczenia na macie!

BODY ART – połączenie jogi, pilates, stretchindoddechu i tańca

To holistyczny trening całego ciała stworzony przez Roberta Steinbachera początkowo w terapii dzieci autystycznych a w efekcie podbił nim świat fitnessu w nurcie body&mind. Twórca inspirowany Jogą, Pilates, treningiem funkcjonalnym, stretchingiem, tańcem, ćwiczeniami rehabilitacyjnymi i technikami regulacji oddechu stworzył cudowny trening terapeutyczny koncentrujący się na odczuwaniu własnego ciała. Człowiek oraz ciało to najważniejsze aspekty całej koncepcji bodyART. Jest to system ćwiczeń doskonały dla współczesnego, zabieganego i zapracowanego człowieka.

Podstawą bodyART jest połączenie treningu i relaksu, oraz wykorzystanie funkcji poszczególnych mięśni i organów ludzkiego ciała. Podmiotem tej metody jest człowiek jako całość. Celem ćwiczeń jest przede wszystkim odzyskanie świadomości własnego ciała. Steinbacher doszedł do wniosku, że „człowiek musi się nauczyć, jak przejąć odpowiedzialność za własne ciało”. Ta metoda treningu połączona z relaksacją zbudowana jest na podstawie filozofii Ying i Yang,  a także idei pięciu żywiołów. Podczas ćwiczeń oznacza to połączenie przeciwieństw tj. wdech-wydech, siła-relaks oraz zwraca się uwagę na rzeczy związane z przepływem energii, mając na celu doprowadzenie ciała i umysłu do spójności i harmonii.

Niezwykle ważnym elementem w bodyART jest oddychanie. Z prawidłowym oddychaniem łączą się napięcia i rozluźnienia mięśni. Efektem ćwiczeń jest nie tylko smuklejsza i zgrabniejsza sylwetka, ale i wewnętrzny spokój i relaks.

Środy, g. 8:00-9:15

 

PROWADZĄCA

IMG_20200402_123905-255x300Emilia Radke- Bartyś- pasjonatka zdrowego stylu życia i spędzania wolnego czasu na łonie natury. Ukończyła AWFiS w Gdańsku na kierunku wychowanie fizyczne oraz kinezygerontoprofilaktyka. 0d 2000 roku instruktor fitness i instruktor tańca ludowego. Na przestrzeni tych 20 lat przechodziła transformację od instruktora zajęć dynamicznych do instruktora zajęć mentalnych, gdzie formy body&mind stały się dla niej głównym celem rozwoju, dającym wiele radości i satysfakcji.  Aktywizacja dzieci i młodzieży stała się dla niej głównym celem pracy w szkole. Kształtowania w nich potrzeby ruchu jako radość, rozładowanie emocji i pasja na całe życie. Na co dzień pogodna, życzliwa i uśmiechnięta. Obecnie zakochana w holistycznym treningu BODYART, deepWORK oraz marszu z kijami.

JOGA POWIĘZIOWA

Grawitacja, oddech oraz fala energii przepływająca wzdłuż kręgosłupa są kluczem do uwalniającej praktyki powięziowej. Zaczynając jednak od początku, wyjaśnijmy, czym w ogóle jest powięź i dlaczego jest tak ważna.

Powięź to lepka, włóknista tkanka błoniasta oplatająca w całości ciało człowieka niczym gęsta sieć pajęcza, kokon, który znajduje sie nie tylko na zawnątrz, ale i wnika pomiędzy mięśnie, oddzielając je od siebie i łącząc jednocześnie.

Ten system jest nieodłącznie połączony z naszą świadomością. Sieć powięzi wraz z systemem nerwowym jest swoistym pośrednikiem pomiędzy ciałem, umysłem oraz związaną z nimi energią.(Wojciech Karczmarczyk Joga Powięziowa Integralnie)

Joga powięziowa to praktyka ciała i umysłu zorientowana na pracę z powięzią. Ta świadoma praca z ciałem ma charakter samorozwojowy, kierujący się w stronę zintegrowania człowieka na poziomie struktury ciała (zbalansowana sylwetka) i umysłu (umiejętność, potencjał do pełnego odczuwania i obecności w ciele, i w otaczającym świecie)

Zamiast pchać, ściskać, rozciągać, uczymy się wydłużać. Efektywność pracy mięśni uzyskujemy dzięki działaniu w zgodzie z grawitacją i oddechem.

Zajęcia przeznaczone dla każdego niezależnie od stopnia zaawansowania.

Niedziela, g. 8:45-10:00 (od 18 kwietnia)

PROWADZĄCA

DSC_0641 (1)

Aleksandra Wełna-Nemeth- kobieta świadoma, która uparcie wierzy, że warto dawać sobie to, co najlepsze, aby wzrastać, dojrzewać, zmieniać się oraz KOCHAĆ siebie i świat wokół. Od ponad 10 lat zgłębiam techniki Jogi wg Iengara, a od 3 lat również Jogi Powięziowej w ujęciu integralnym. Miałam okazję uczestniczyć w zajęciach Roberta Spicy (Intermediate Senior I), Bożeny Banaś (Introductory II) Darka Zelisa (Introductory II) oraz Kasi Peki (Junior II). Aby pogłębić swoją wiedzę, praktykę i doświadczenia, brałam udział w wielu warsztatach prowadzonych m.in. przez Nataszę Moszkowicz, Ewę Wardzałę, Konrada Kocota, Roberta Spicę, Joe Pereirę, Jaki Nett (certyfikat ukończenia warsztatów Felt Sense Method), Monikę Salitrę (Anatomia w Jodze), Wojtka Karczmarzyka i Katarzynę Pekę (joga powięziowa). Zamiłowanie do tańca i ruchu towarzyszyło mi już od szkoły średniej. Wtedy to rozpoczęłam trwającą ponad 7 lat przygodę z tańcem współczesnym, która dała początek zainteresowaniu różnymi technikami tańca, m.in. tańca intuicyjnego, szamańskiego, kontakt improwaizacji. Swoje pierwsze kroki jako instruktorka jogi stawiałam w Bydgoszczy – w Przestrzeni Jogi. Obecnie mieszkam z rodziną w Gdyni, gdzie uczę jogi, rozwijam się w kierunku terapii sztuką i tańcem oraz praktyki powięziowej.