8-Tygodniowy Trening Redukcji Stresu MBSR, start od 19 lutego (niedziela)

MBSR (Mindfulness Based Stress Reduction/Redukcja Stresu w Oparciu o Uważność) jest programem opracowanym w w 1979 roku przez dr Jona Kabata-Zinna, neurobiologa z Kliniki Redukcji Stresu przy Uniwersytecie Medycznym w Massachusetts. Opiera się na neuronauce, psychologii oraz metodach nauczania przez doświadczenie. Przynosi znaczne korzyści zdrowotne, zarówno pod względem fizycznym, jak i psychicznym.

„𝙉𝙞𝙚 𝙢𝙤𝙯̇𝙚𝙨𝙯 𝙥𝙤𝙬𝙨𝙩𝙧𝙯𝙮𝙢𝙖𝙘́ 𝙛𝙖𝙡, 𝙖𝙡𝙚 𝙢𝙤𝙯̇𝙚𝙨𝙯 𝙣𝙖𝙪𝙘𝙯𝙮𝙘́ 𝙨𝙞𝙚̨ 𝙥𝙤 𝙣𝙞𝙘𝙝 𝙨𝙪𝙧𝙛𝙤𝙬𝙖𝙘́” – 𝙅𝙤𝙣 𝙆𝙖𝙗𝙖𝙩-𝙕𝙞𝙣𝙣

Nie możesz całkowicie wyeliminować stresu i bólu ze swojego życia. Stres jest normalną reakcją na różne bodźce. Może być dobry i motywujący. Jednak w większej ilości potrafi być szkodliwy. Dzięki treningowi uważności nauczysz się, jak wykorzystywać wewnętrzne zasoby, żeby stawić mu czoła.

Prowadzone od ponad 35 lat badania nad MBSR wskazują na szereg korzyści płynących z udziału w kursie. Już 8 tygodni regularnej praktyki ma znaczący wpływ na strukturę fizyczną mózgu a zwłaszcza na obszary aktywne w sytuacji stresu.

Istnieją dwa sposoby radzenia sobie z trudnościami: zmieniamy sytuację albo zmieniamy sposób, w jaki sobie z nią radzimy. Często to pierwsze nie wchodzi w grę, więc bardzo dobrze jest nauczyć się nowych sposobów radzenia sobie z trudnościami. Podczas kursu przyglądamy się naszym nawykowym reakcjom i uczymy się, jak można je zastępować świadomymi, wspierającymi wyborami.

𝘿𝙇𝘼𝘾𝙕𝙀𝙂𝙊 𝙒𝘼𝙍𝙏𝙊 𝙎𝙄𝙀̨ 𝙕𝘼𝙋𝙄𝙎𝘼𝘾́ 𝙉𝘼 𝙏𝙍𝙀𝙉𝙄𝙉𝙂 𝙈𝘽𝙎𝙍?

MBSR jest skuteczny w pomaganiu osobom żyjącym, między innymi z:
• lękiem
• stresem związanym z pracą, rodziną i finansami
• przewlekłymi chorobami i chronicznym bólem
• niepokojem i przemęczeniem
• gonitwą myśli
• problemami z zasypianiem
• depresją
• zaburzeniami odżywiania
• chorobami serca
• wysokim ciśnieniem krwi

Jeżeli żaden z tych obszarów Cię nie dotyczy, a kroczysz ścieżką samorozwoju, to udział w treningu z pewnością:
• przysłuży się do większego zrozumienia siebie
• nauczy Cię świadomie zarządzać odczuciami z ciała, myślami i emocjami
• rozwinie umiejętności, które sprawią, że będziesz potrafić lepiej dbać o swoje dobre samopoczucie oraz skuteczniej radzić sobie ze stresem i przeciwnościami, czy to fizycznymi, psychicznymi, społecznymi lub emocjonalnymi.
• poprawi twoją zdolność koncentracji i skupiania się
• pomoże Ci odzyskać spokój i wiarę we własne możliwości

𝙋𝙍𝘼𝙆𝙏𝙔𝙆𝘼 𝘿𝙊𝙈𝙊𝙒𝘼

Ćwiczenia domowe odgrywają ważną rolę w tym treningu i należy na nie poświęcić około 30 – 40 minut dziennie. Korzyści, których możesz doświadczyć dzięki kursowi wynikają z praktycznych ćwiczeń, a nie z czytania czy też mówienia o mindfulness. Uczymy się przez doświadczanie.

𝙂𝘿𝙕𝙄𝙀?

Centrum Joga i Pilates, ul. Starowiejska 54/3 Gdynia

𝙆𝙄𝙀𝘿𝙔?

19.02.2023 – 23.04.2023 (bez zajęć 9 kwietnia – Wielkanoc)
8 spotkań (2,5h) – w niedziele, w godzinach 18:30 – 21:00
19.02, 26.02, 5.03, 12.03, 19.03, 26.03, 16.04, 23.04
Dzień Uważności 2.04 od 9:00 do 15:00

𝘾𝙀𝙉𝘼

Cena za pakiet zajęć z materiałami to 1250zł.
Rabat 20% – dla osób, których dzieci uczęszczały na zajęcia uważności Metodą Eline Snel prowadzone przez Mindfulness dla dzieci, Violetta Halliday
Rabat 15% – na zgłoszenia do 5 lutego 2023
Rabat 15% – dla nauczycieli
Promocje nie łączą się.

𝘾𝙚𝙣𝙖 𝙯𝙖𝙬𝙞𝙚𝙧𝙖:

• 8 spotkań, 2,5h raz w tygodniu i dzień uważności w niedzielę (6h)
• Indywidualną niezobowiązującą konsultację przed treningiem online lub telefonicznie – około 20 minut.
• Podręcznik uczestnika
• Ćwiczenia uważności do pracy własnej w formie nagrań mp3
• Zaświadczenie ukończenia kursu dla osób, które wzięły udział w co najmniej siedmiu pełnych spotkaniach i w dniu uważności.

𝙅𝘼𝙆 𝙕𝘼𝙋𝙄𝙎𝘼𝘾́ 𝙎𝙄𝙀̨ 𝙉𝘼 𝙆𝙐𝙍𝙎?

Należy wypełnić formularz zapisu pod tym linkiem:
https://forms.gle/JUy39qPjvuAJ4jXM9
Możesz też wysłać do mnie maila lub przedzwonić.
Następnie umówimy się na spotkanie (zoom/skype/telefon) – około 20 minut. Sprawdzimy, czy kurs jest odpowiedzią na twoje oczekiwania. Jeśli zdecydujesz się wziąć w nim udział poproszę Cię o wpłatę zaliczki 200 zł celem zagwarantowania miejsca.

𝘾𝙕𝙔 𝙋𝙊𝙏𝙍𝙕𝙀𝘽𝙐𝙅𝙀𝙎𝙕 𝙈𝙄𝙀𝘾́ 𝙅𝘼𝙆𝙄𝙀𝙎́ 𝙒𝘾𝙕𝙀𝙎́𝙉𝙄𝙀𝙅𝙎𝙕𝙀 𝘿𝙊𝙎́𝙒𝙄𝘼𝘿𝘾𝙕𝙀𝙉𝙄𝙀 𝙒 𝙈𝙀𝘿𝙔𝙏𝘼𝘾𝙅𝙄?

Nie ma takiej konieczności.

𝘾𝙕𝙔 𝙏𝙀𝙉 𝙏𝙍𝙀𝙉𝙄𝙉𝙂 𝙅𝙀𝙎𝙏 𝙊𝘿𝙋𝙊𝙒𝙄𝙀𝘿𝙉𝙄 𝘿𝙇𝘼 𝙈𝙉𝙄𝙀?

Jeśli nadal się wahasz, czy to spotkanie jest odpowiednie dla Ciebie, zapisz się na spotkanie “O co chodzi z tym mindfulness? Czy to jest dla mnie?” – 8 stycznia 2022, w Centrum Joga i Pilates, o godzinie 18:30. Doświadczysz, czym jest uważność oraz otrzymasz odpowiedzi na wszystkie pytania.

violetta halliday𝙋𝙍𝙊𝙒𝘼𝘿𝙕𝘼̨𝘾𝘼 – 𝙑𝙄𝙊𝙇𝙀𝙏𝙏𝘼 𝙃𝘼𝙇𝙇𝙄𝘿𝘼𝙔

Uczę uważności dorosłych metodą MBSR (Mindful Academy Solterreno, Hiszpania). Jestem również certyfikowaną nauczycielką uważności dla dzieci i młodzieży Metodą Eline Snel© (Academy for Mindful Teaching, Holandia) oraz Dots i Pawsb (Mindfulness in Schools Project, Wielka Brytania). Ukończyłam studia MBA w London South Bank University oraz studia w nauczaniu języka angielskiego w Nauczycielskim Kolegium Języków Obcych w Bydgoszczy.

Przez 10 lat mieszkałam w Londynie. Pracowałam w środowiskach wielokulturowych w międzynarodowych firmach na stanowiskach kierowniczych średniego szczebla. Obecnie mieszkam w Gdańsku z moim 12-letnim synem, mężem Robertem (Szkotem) oraz dwoma kotami.

Uwielbiam podróżować, poznawać różne kultury i zwyczaje. Odbyłam dwie 6 miesięczne wyprawy po Afryce, Azji, Nowej Zelandii i Australii. Łatwo nawiązuję kontakt z innymi ludźmi z różnych środowisk społecznych. Staram się, żeby na co dzień towarzyszył mi uśmiech i życzliwe podejście.

𝙆𝙊𝙉𝙏𝘼𝙆𝙏

Tel: 506 996 993
E-mail: kontakt@mindfulnessdladzieci.com.pl