Joga

Zajęcia jogi w Trójmieście

GRUPA POCZĄTKUJĄCA POZIOM I – poziom podstawowy – dla osób, które nie mają żadnego doświadczenia w praktyce jogi lub wracają do ćwiczeń po długiej przerwie.Poprzez asany (pozycje)przypomnisz sobie co oznacza doświadczanie swojego ciała,poszukasz właściwego dla siebie oddechu.Towarzyszyć Ci będzie koncentracja na ciele,na oddechu,na własnych odczuciach.Doświadczysz ruchu i zatrzymania,płynności i przepływu.To początek drogi do siebie…

GRUPA POCZĄTKUJĄCA POZIOM II – dla osób praktykujących minimum 6 miesięcy jogę  bez dłuższej przerwy, które znają podstawowe pozycje.

GRUPA ZAAWANSOWANA POZIOM III/IV – poziom zaawansowany – dla osób, które posiadają minimum rok systematycznej, świadomej praktyki z umiejętnością wykonywania samodzielnie pozycji odwróconych.

JOGA DLA KRĘGOSŁUPA

Profilaktyka schorzeń kręgosłupa, znosząca stany bólowe pleców i uwzględniająca ograniczone możliwości wykonywania niektórych asan, także dla osób z ograniczeniami ruchomości stawów. Przed pierwszymi zajęciami konieczna jest konsultacja z osobą prowadząca zajęcia. Osoby, które wcześniej nie uczestniczyły w tego rodzaju zajęciach, zapisują się telefonicznie na rozmowę dotyczącą stanu zdrowia.

JOGA DLA KOBIET W CIĄŻY

(1 godzina) Zajęcia przeznaczone dla pań od 14 tygodnia ciąży przebiegającej bez powikłań Specjalnie dostosowany program asan do potrzeb kobiet w ciąży składający się z pozycji łagodzących bóle kręgosłupa, wzmacniających układ nerwowy i regenerujących organizm. Podczas zajęć uczymy się świadomego oddechu, który pozwala przygotować się do porodu. Na pierwsze zajęcia proszę przynieść zaświadczenie od lekarza prowadzącego potwierdzające możliwość uczestniczenia w zajęciach jogi.

VINYASA YOGA 

Płynne przejścia z pozycji do pozycji,które uwarunkowane są wdechem i wydechem. Przepływ,miękki ruch, uwaga skoncentrowana na przepływie, na ciele, które gładko prześlizguje się z asany w asanę. To również koncentracja na oddechu- badanie jaki jest wdech, mój wdech, co przynosi, czym jest dla mnie wydech, co pomaga mi wypuścić. Vinyasa Yoga to medytacja w ruchu. Potrzebujemy miękkiego ruchu, świadomości oddechu, koncentracji …skierowania myśli na jeden miękki tor.
Podczas bycia w ciele ,obserwacji ,co jakiś czas na powierzchnię wyłaniają się nasze uczucia .Jak czuję się teraz w asanie, jak działa na mnie sekwencja, ruch …przekładają się na pytania dotyczące mojego życia . Czy płynnie przechodzę z jednej sytuacji do drugiej,czy się zatrzymuję, blokuję…
Twoje ciało potrzebuje harmonii , daj mu vinyasa jogę