Pilates

GRUPA POCZĄTKUJĄCA POZIOM I – dla osób rozpoczynających praktykę lub po dłuższej przerwie w ćwiczeniu. Podczas zajęć nauczysz się zasadniczych podstaw Pilatesu, takich jak prawidłowa postawa ciała, oddech, koncentracja, precyzja w wykonywaniu sekwencji ruchowych.

GRUPA POCZĄTKUJĄCA POZIOM II – dla osób znających podstawy Pilatesu, uczęszczających na zajęcia min.3 miesiące, gotowych na nowe wyzwania, ćwiczenia o średniej intensywności.

GRUPA ŚREDNIOZAAWANSOWANA POZIOM III – dla osób średniozaawansowanych, uczęszczających na zajęcia Pilatesu min. 6 miesiące.

GRUPA ZAAWANSOWANA POZIOM IV – grupa przeznaczona jest dla osób praktykujących jogę kilka lat.

PILATES DLA KRĘGOSŁUPA – zajęcia profilaktyczne dla osób z problemami kręgosłupa, mające na celu wzmocnienie mięśni odpowiadających za prawidłową postawę ciała i uczące utrzymania jej na co dzień. Podstawą są zasady treningu Pilates.

PILATES DYNAMICZNY/KLASYCZNY – zajęcia klasycznego i intensywnego zestawu ćwiczeń Pilates przeznaczony dla osób od poziomu III , ćwiczących regularnie, gotowych na ćwiczenia o wysokiej intensywności.

PILATES PERSONALNY– indywidualna praktyka z nauczycielem

Oferta specjalna

JOGA PERSONALNA – indywidualna praktyka z nauczycielem

JOGA I PILATES DLA FIRM – oferta skierowana jest do pracodawców, którzy dbają o zdrowie fizyczne i psychiczne swoich pracowników. Bóle kręgosłupa, stres, złe samopoczucie – to częste przyczyny zwolnień i obniżonej jakości pracy.